ליצירת קשר

השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    סידור בלונים לברית

    סידור בלונים לבריתה

    אין אירוע חשוב יותר בחייו של תינוק יהודי שנולד מאשר ברית, אך מדובר גם ברגע מורכב ולכן חשוב מאוד לשמח את ההורים ולחגוג איתם באירוע מרגש שמנציח את הקשר של הרך הנולד ליהדות. כדי להרים את מצב הרוח והאווירה, רבים בוחרים להזמין סידור בלונים לברית המילה. הבלונים מפיחים חיים בסביבה ומדגישים את השמחה שיש באירוע כזה. השולחנות לרוב מקושטים בפרחים, ובלוני הליום בצבע כחול מרחפים בסמוך לתקרה. ניתן גם לחלק לכל הילדים הקטנים שהגיעו לברית בלון עם חוט שיכולו לקשור סביב היד ולשחק איתו במהלך האירוע. אצל חברת my-balloons הבלון שלי, תמצאו בלונים כחולים בשלל גוונים שיתאימו לכל זוג הורים חדשים שמציינים ברית לבנם.

    סידור בלונים לברית של הבן הבכור

    הורים צעירים שנולד להם בן בכור לרוב מעוניינים לציין את הלידה שלו ואת אירוע הברית בצורה הטובה ביותר. על מנת להבטיח חגיגה מרגשת ומיוחדת, אנחנו ממליצים על סידור בלונים לברית מילה אשר משדרג כל אירוע והופך אותו לחגיגי ומרגש. ישנן חברות שיוכלו להציע לכם צורות מעניינות שניתן לעשות עם הבלונים, לדוגמה קשת או שער שאפשר יהיה להיכנס תחתיו לתוך אולם האירוע. ניתן גם לשים את השער בבמה של האירוע ולתת להורים הצעירים להיכנס דרכה לראשונה עם תינוקם ובכך להראות אותו לכולם. אופציה נוספת היא לתלות בלונים עם אותיות שמו של הילד. ברית מילה היא הזמן לחשוף את שם התינוק לכולם.

    סידור בלונים לבריתה: מקושטים ומעוצבים

    אם תרצו להפוך את האירוע למיוחד אפילו יותר, תוכלו להציב שני עמודי בלונים בכניסה עם שני בלונים של מוצצים. אלו הם בלונים מקסימים שמיד ידגישו שמדובר על סידור בלונים לברית ולא לשום אירוע אחר. את העמודים תוכלו להרכיב מצבעים של לבן וכחול ולהוסיף לצידם בלונים שכתוב עליהם "מזל טוב". ניתן גם להציב בובת פרווה גדולה של דובי שתהיה לצד העמודים ותקשט אותם גם כן. חברת my-balloons הבלון שלי, היא מצטיינת בתחומה והצוות המיומן הפועל בה יידע להמליץ לכם על קישוט הבלונים הנכון לברית שלכם.

    ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

      קיר בלונים לברית

      ברית היא אירוע משמעותי בחייו של תינוק שנולד. זהו הרגע בוא הוא עובר טקס קבלה ליהדות ובאירוע זה גם חושפים את שמו של הילד. הורים רבים מבינים את חשיבות האירוע ובכך בוחרים להשקיע מאמצים רבים כל מנת למצוא קייטרינג טוב, אולם אירועים נהדר וקישוטים שירימו את החגיגה לרקיע. קיר בלונים לברית יכול להיות תוספת נהדרת לעיצוב חלל האולם או המקום בו מתקיים טקס הברית. הקיר מציג נוכחות ויוקרה ואף ניתן לעצב במרכזו בעזרת בלונים את שם הרך הנולד. חברת my-balloons הבלון שלי, מתמחה בדיוק בדברים הללו. הם ידעו לעצב לכם קיר בלונים מיוחד שיהיה אישי ויתאים בדיוק לאירוע שלכם.

      קיר בלונים לברית

      קיר בלונים לברית בתוספת אותיות

      קיר בלונים לברית הוא ללא ספק נקודת הפתיחה ממנה צריך להתחיל כשמעצבים את אולם הברית. דברים נוספים יכולים לעזור להוסיף לעיצוב של האירוע כמו סידורי פרחים שיהיו במרכז השולחנות, כמו גם לתלות מתקרת האולם סרטים בצבעים של כחול ולבן באמצעות בלוני הליום שירחפו בחלל. לאלו שרוצים אמירה אישית, ניתן להשתמש בבלוני אותיות. בעזרתם אפשר לרשום "מזל טוב למשפחה" או מזל טוב להורים". אפשר להשתמש בבלונים כאלו גם כדי לסמן את מספרי השולחנות של האורחים, לדוגמה במרכז כל שולחן ירחף בלון הליום עם מספר השולחן. כך האורחים יוכלו למצוא את שולחנם במהירות וללא ספק הדבר מוסיף לעיצוב מקום האירוע.

      קיר בלונים לברית

      מחפשים המלצות על קיר בלונים לברית?

      ההיריון והלידה עצמה של התינוק הם אירוע מרגש כשלעצמם גם כן. כדי לשתף את האורחים בכל התהליך שההורים עבורו עם התינוק, ניתן לדוגמה להדפיס על בלונים תמונות של האם מתקופת ההיריון. ניתן להדפיס שלל תמונות מהתהליך עצמו ושבלונים אלו ירחפו בחלל בין האורחים השונים או שיהוו חלק בעיצוב של קיר בלונים לברית. דבר מרגש נוסף שניתן לעשות הוא להדפיס על שלל בלוני הליום את שם התינוק ולחשוף את השם על ידי ריחוף הבלונים בחלל הפתוח מחוץ לאולם, ואך ליצור מעין טקס של חשיפת השם. my-balloons הבלון שלי היא חברה וותיקה ומקצועית אשר מעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי בכל הנוגע למיתוג ועיצוב אירועים באמצעות בלונים בתמחור משתלם במיוחד.

      קיר בלונים לברית

      קשת בלונים לברית

      עיצוב אירועים עם בלונים הפך להיות הטרנד החם בשנים האחרונות. אנשים משתמשים בבלונים המנופחים הללו כדי לחגוג ימי הולדת, בת מצווה, חתונות, בריתות ואף ימי נישואין. כל אירוע הוא סיבה לחגיגה ולפיכך, לשימוש בבלונים שירימו את מצב הרוח. לדוגמה, קשת בלונים לברית יכולה להיות שער כניסה מדהים שממנו יכולים להיכנס האורחים לאירוע. כמובן שזו תהיה גם נקודת צילום נהדרת לאינסטגרם ולתמונות מן האירוע. רגע השיא בברית יוכל להיות כאשר ההורים נכנסים עם תינוקם דרך קשת הבלונים, רגע שללא ספק יהיה מרגש ביותר. my-balloons הבלון שלי, יודעים לייצר קשתות שכאלו בעזרת בלונים מצוינים באיכותם. אלו יעמדו לרשותכם במשך כל האירוע ולא ייצא מהם האוויר או יתפוצצו.

      קיר בלונים לברית

      קשת בלונים לברית בצבעי הקשת

      היום יותר ויותר זוגות חד מיניים מביאים ילדים לעולם. לעיצוב של הברית של הרך הנולד, ניתן להשתמש באותה קשת בלונים ברית ולהוסיף לה טוויסט מעניין, לעצב אותה בצבעי הקשת. בכך אנו חוגגים גם את בריתו של הילד וגם את גאוותם של ההורים ואת זכותם להביא ילדים כמו כל אדם אחר בישראל. ניתן להשתמש במוטיב צבעי הקשת בכל הקישוטים שיהיו בברית ולעצב אף קיר בלונים בצבעי הקשת עם ענן. השמיים הם בגבול כשזה נוגע ליכולות עם הבלונים. אפשר להוסיף עמודי בלונים בצבעים צבעוניים שיהיו מפוזרים בחלל האירוע וכך לדוגמה לחלק לשולחנות ולאזורים את האורחים. כלומר, אזור של שולחנות עם עמודי בלונים אדומים, אזור אחר של שולחנות עם עמודי בלונים צהובים וכן הלאה, כך בכל צבעי הקשת.

      קיר בלונים לברית

      קשת בלונים לבריתה בעיצוב מרגש

      כיום, ניתן גם לשדרג את הבלונים החלקים והפשוטים ולהדפיס תמונות, מילים ואיורים על הבלונים על מנת להעניק טוויסט ייחודי ומיתוג לאירוע. המיתוג של בלונים אלו יוכל להיות צירוף שמות המשפחה של שני ההורים, או לדוגמה שמו של הרך הנולד. ניתן להדפיס על הבלונים גם את שמות הסבים והסבתות ובכך לחלוק להם כבוד נוסף באירוע. אפשר לייצר קשת בלונים לברית שתהיה מורכבת מהשמות של כל בני המשפחה לדוגמה או משמותיהם של כל האורחים. my-balloons הבלון שלי, היא חברה מוכרת, פופולרית ומומלצת בתחומה, והצוות הפועל בה ישמח ליצור בעבורכם עיצובי בלונים מרהיבים, יוקרתיים ומרגשים שישדרגו כל אירוע.

      קיר בלונים לברית

      גלריה נוספים

      בלונים לחתונות

      עיצוב בלונים לחתונה דמיינו לכם שאתם נכנסים לאולם חתונה ולא רק פרחים מקבלים את פניכם כי אם גם קישוטים מרהיבים ומושקעים נוספים. עיצוב בלונים לחתונה הפך להיות יותר מטרנד בשנים האחרונות כי זה פשוט נראה מצוין...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support