ליצירת קשר

השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    הדפסה על בלונים

    יש כל כך הרבה דרכים לומר משהו מיוחד, מצחיק, חגיגי, לברך, לשמח אנשים, אז למה לא לעשות את זה בעזרת הדפסה על בלונים? זה כל כך נחמד לראות בלון שאומר לכם משהו יפה על החיים או אפילו נושא לוגו מסחרי של חברה שאתם אוהבים את מוצריה במיוחד. בהזדמנויות המתאימות, בלונים מודפסים יכולים להיות העיצוב הכי מיוחד באולם והם מתאימים לכל אירוע ולכל מטרה. אין סיבה לוותר עליהם ואפשר לעשות אתם כל כך הרבה ולהגיע לכל מקום בעזרתם. מיי בלונס – my-balloons עיצוב בלונים מציעים לכם בלונים מודפסים לכל אירוע ולכל דרישה, ולהפוך כל עיצוב למיוחד וליצירתי באמצעות בלונים אלה.

    הדפסת בלונים

    • בלונים מודפסים מוכרים לנו בעיקר מהזדמנויות מסחריות שבהן אנחנו מדפיסים מותגים על מוצרים כדי להשתמש בהם לפרסום. הפרסום בעזרת בלונים הוא דרך מעולה להדפיס מסרים כמו הלוגו והסלוגן שלכם ולהפיץ את זה הלאה. אם אתם עושים את זה על בלונים איכותיים אין סיבה שלא יגיעו לכל מקום ויישארו זמן רב בשימוש אנשים או בקישוט של אולם או החברה שלכם.
    • אירועים נראים הרבה יותר מיוחדים כאשר מדפיסים על הבלונים כל מיני מסרים שונים כדי לתת לאנשים. יש משהו סמלי ומאוד מיוחד בבלון שנושא את השאיפות ואת משפטי ההעצמה שתבחרו להם. הבלונים המרחפים שמודפסים עליהם משפטים כאלה הופכים להיות מתנה מאוד משמעותית שאפשר לקנות למישהו אהוב וחשוב לכם ולכן יש היום טרנד של בלונים מודפסים עם משפט חשוב לחיים שלהם.
    • הדפסות שמתאימות לאירועים כמו מסיבות יום הולדת, חתונות, מסיבות סיום בגן ובבית הספר, הן דרך נהדרת לעצב כל אירוע ולהפוך אותו למיוחד באמצעות הבלונים המותאמים לכם ולאורחים שלכם. זוהי דרך יפה לקשט או לתת לכל ילד בלון עם שמו כדי שילווה אותו עוד כמה זמן לתוך החופשה.

    בלונים להדפסה – אפשרויות בלתי מוגבלות

    הדפסות על בלונים יכולות להיות מגוונות מאוד באפשרויות שלהן ואין סוף ליצירתיות של מיי בלונס – my-balloons עיצוב בלונים שמציעים לכם את ההדפסות. תוכלו לעצב בעזרתם כל אירוע או לנצל אותם לפרסום ומיתוג העסק שלכם בקלות.

     

     

    בלונים ממותגים

    מיתוג נכון נעשה בעזרת החפצים הטובים ביותר למטרה זו וכאשר אתם מזמינים לאירוע חברה רצוי להוסיף גם עיצוב ממותג שייזכר זמן רב. בלונים ממותגים יכולים להיות חלק מעיצוב הפנים של המשרדים שלכם, באופן קבוע, ויכול להיות חלק מהקישוטים שאתם רוצים להוסיף לאולם שבו מתקיים כנס חברה כמו השקה או יום עיון. החשוב ביותר הוא להשתמש בשירותי מומחה לכך כדי להבטיח שהבלונים ייראו בדיוק כמו שרציתם וגם להוסיף יצירתיות לעיצוב של בלונים ביום העיון שלכם. מיי בלונס – my-balloons עיצוב בלונים מומחים לקישוט ולעיצוב בעזרת בלונים ויכולים להבטיח לכם את המראה הטוב והמכובד ביותר בעזרת מיתוג הבלונים שלכם לכל מטרה.

    מהי חשיבות בלונים ממותגים?

    • בדיוק כמו חפצים ממותגים אחרים, בלונים ממותגים הם כרטיס ביקור שאתם שולחים למרחוק, תרתי משמע. אי אפשר להפריז בחשיבות של בלונים איכותיים שאתם יכולים להשתמש בהם למטרה זו. הבלונים יכולים לשמש אתכם בימי עיון ובכנסים של החברה לקשט בה את האולם עצמו, והם יכולים להיות מתנה לעובדים ולאורחים שלכם בכל מקום שבו אתם עושים כנס חברה או אירוע חברה.
    • בלונים כאלה יכולים להיות מתנה נחמדה גם ללקוחות עתידיים שלכם, אם תעשו את זה נכון. אם יש לכם לוגו נחמד או סמל מסחרי מאוד ידוע ומיוחד ויש לכם מוניטין טוב, בלונים עם המיתוג שלכם יכולים להיות מחולקים לכל דורש ולשמש אתכם כפרסומות מהלכת או מרחפת, תלוי איך מסתכלים על זה. לכן, רצוי לבחור מותג טוב ואיכותי שיעשה את העבודה כדי שהבלונים יחזיקו זמן רב ויוכלו להישאר אצל הלקוחות שלכם קצת יותר זמן מהמקובל. זאת האיכות שקובעת גם את המוניטין שלכם.
    • בלונים עם מיתוג הם דרך נהדרת לקשט כל אירוע רב משתתפים שיש בו חברות אחרות. אתם יכולים לבלוט הכי הרבה בשטח ולשלוח את המבקרים לדרכם בדוכנים ובביתנים אחרים עם בלון ממותג שלכם ביד. זה הכי טוב שאפשר.

    בלונים ממותגים הם פרסום מתמשך

    במיי בלונס – my-balloons עיצוב בלונים מציעים לכם פרסום מתמשך באמצעות מיתוג הבלונים, כך שתוכלו לקבל פרסום מתמשך מבלי להשקיע עוד כסף זוהי דרך נפלאה להגיע מהר וקבלות בעזרת מומחיות העיצוב שלו והניסיון הרב.

    ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

      בלונים עם הדפסה

      יש דרכים רבות להעביר מסרים ואחת הדרכים המסחריות הנפוצות והשימושיות ביותר היא בלונים עם הדפסה. זה מתכתב עם המגמה למתג חפצים ופריטים שונים בהזדמנויות מתאימות כדי להפיץ כמה שיותר את מסרי החברה. כך אפשר להשיג יתרונות רבים של מיתוג ושל פרסום שממשיך להתגלגל הלאה במשך שבועות בכל מקום מבלי שתצטרכו להשקיע בזה תקציב נוסף. כשעושים את זה נכון, אתם יכולים להגיע למצב שבו הבלונים עובדים למענכם גם באירועים שונים ומוסרים אמירות יפות, לבחירתכם. מיי בלונס  my-balloons עיצוב בלונים, מציעים לכם את הבלונים האיכותיים ביותר ושירות לקוחות מעולה וזמין כל הזמן.

      בלונים עם הדפסה – יצירתיות ואמירה יפה

      בלונים עם הדפסה הם דרך מעולה לחלק מזכרות יפות עם אמירה יפה, וזאת המומחיות של מיי בלונס – my-balloons עיצוב בלונים. הוא מציע לכם בלונים שמתאימים לכל מטרה ולכל אירוע בהצעות יצירתיות ומיוחדות לכל לקוח, כדי שהבלונים ימלאו את תפקידם וישרתו גם אתכם כמיתוג ופרסום.

      בלונים עם הדפסה

      באילו מקרים מתאים להשתמש עם בלונים עם הדפסה?

      • אירועים אישיים יכולים להיות בעלי ערך מוסף יותר, אם מדפיסים בלונים עם השמות של האורחים והם מקבלים אותם הביתה, או עם שמות עורכי האירוע שמחלקים אותם כמזכרת לאירוע. זה יכול להיות במסיבת יום הולדת או בר או בת מצווה וכמובן גם בחתונות. לכם זאת דרך מצוינת לתת להם מזכרת נוספת מהאירוע עם בלון יפה ומעוצב שמיוצר מחומר איכותי שמחזיק מעמד אבל לא מעיק עליהם לזמן רב.
      • פרסום של המותג שלכם יכול להיעשות בבלונים מודפסים בכל מיני הזדמנויות. אתם יכולים לחלק אותם באירועים המוניים כמו פסטיבלי אוכל או מוזיקה ולתת להם יופי של צעצוע נחמד גם לילדים או לכל מי שאוהבים בלונים. לכם זו עלות מאוד נמוכה יחסית והבלון משמש אתכם כפרסומות לזמן רב אחר כך, כמתנה שנתתם ללקוחות פוטנציאליים שלכם שישמחו לקחת אותו הביתה.
      • אמירות נחמדות ופתגמים לחיים הם עוד הזדמנות להדפיס בלונים שמתאימים לאירועים שונים. זאת דרך יפה להביא מתנה לאנשים או לקשט אירוע כמו חתונה או יום הולדת או מסיבת סיום של בית ספר או גן. זאת דרך נחמדה לשלוח אותם לדרכם עם משפט משמעותי להעצמה.
      בלונים עם הדפסה

      בלונים עם הדפסה אישית

      בשנים האחרונות מיתוג מקצועי תפס חלק נרחב מהשיווק של עשרות אלפי עסקים וחברות, בין אם מדובר על צבעים דומיננטיים, לוגו מוכר או אפילו פרסומת קליטה. אחת מהדרכים להפוך את המיתוג של העסק לבלתי נשכח הוא להוסיף בלונים עם הדפסה אישית של הלוגו של החברה, תמונה מתאימה או משפט סלוגן קליט שיהפוך את הביקור בבית העסק שלכם לחוויה בלתי נשכחת. תוכלו לבחור עיצוב בלונים כמו גשר או שער בלונים, פיזור אקראי מסודר או אפילו צורה זו או אחרת. my-balloons הבלון שלי, מתמחים בהדפסה על בלונים בשלל של פונטים וצורות, וידעו לעזור להם להתאים את סוג הכתב לסוג המסדר שתרצו להעביר בתור בעלי עסקים שמעוניינים לשפר את המיתוג ואת החוויה של לקוחותיכם.

      בלונים עם הדפסה אישית בשלל צבעים

      כשרוכשים בלונים עם הדפסה אישית חשוב מאוד לחשוב גם על צבע הבלון עליו מדפיסים. לא בטוח שנרצה להדפיס על בלון ירוק לדוגמה כשאנו מקדישים בלון עם ברכה לבן הזוג ביום האהבה. כך גם בכל הנוגע למיתוג עסקי – חשוב להשאיר חותם ולבחור בצבעים הנכונים להדפסת הלוגו שלכם על בלון, להתאים אותם לעיצוב החנות או אפילו לבחור בצבע חגיגיים ויוקרתיים כמו זהב מבריק או כסוף. מעבר לצבעוניות, חשוב גם לבחור את גדול הבלון הנכון. סלוגן קליט עדיף להדפיס על בלון גדול היות וכאשר הבלון קטן הלוגו ייצא קטן, לא ברור ואף הוא עלול להיבלע.

      בלונים עם הדפסה

      מיתוג בלונים

      מיתוג של חברה הוא ללא ספק סימן ההיכר שלה. הפונטים שהיא בוחרת, הצבע שהיא משתמשת בו ואפילו המצע עליו היא מדפיסה. כל אלו יחד הם המיתוג של החברה. כיום אנו רואים חברות רבות שנעזרות בשימוש של מיתוג בלונים. בעבר היינו רגילים לראות את השימוש בבלונים אצל חברות להשכרת רכב כמו אלדן לדוגמה אך כהיום המצב שונה לגמרי. יותר ויותר חברים נעזרות בבלונים היות והם צבעוניים, מרחפים, מושכים אליהם תשומת לב רבה וגם ניתן לחלק אותם לאנשים. מיתוג הוא עבודה לא פשוטה וחשוב להתייעץ עם אנשים שמבינים בתחום לפני שמתחילים. בנוגע לבלונים, חברת my-balloons הבלון שלי, היא הטובה בתחומה והיא פה בדיוק בשביל לסייע לכם במיתוג העסק שלכם באמצעות בלונים.

      הדפסת בלונים לפתיחת סניף חדש

      פתיחת סניף חדש של העסק שלכם היא ללא ספק סיבה לחגיגה, ואין דבר חגיגי יותר מהוספת עיצוב בלונים חגיגי ויוקרתי בצורת שער או גשר לפתח החנות, כאשר על הבלונים מודפס לוגו החברה. אם גם אתם מחפשים חברה שתספק לכם עיצובי בלונים ללא פשרות במחיר משתלם במיוחד, כדאי לכם להכיר את my-balloons הבלון שלי. חברה בעלת וותק וניסיון רב, כמו גם מציעה שירותי מיתוג לעסקים ברמה הגבוהה ביותר.

      בלונים עם הדפסה

      מיתוג בלונים בצורות ובצבעים שונים

      כשבוחרים ללכת על אסטרטגיה של מיתוג בלונים, חשוב לזכור שהגודל כן קובע. בלונים גדולים ימשכו תשומת לב גדולה יותר מבלון קטנים. קחו לדוגמה את כדור הפורח הממותג שמרחף בפארק הירקון. הוא בעצם כמו בלון ענקי שמושך את תשומת הלב של כל מי שעובר לידו. ניתן להשתמש בבלונים גדולים אם המיתוג נעשה באזורים פתוחים. אם אתם נמצאים בחלל סגור נעדיף דווקא בלונים בגודל בינוני וקטן כדי שלא יראו תלושים בחלל ובסיטואציה. ניתן אף למתג בלונים בצורות. לדוגמה אם יש לכם חברה של נרות, תוכלו להדפיס על בלונים בצורה של גליל או נר את שם החברה שלכם ואת הלוגו שלה.

      מיתוג בלונים להשקה חדשה

      אלו מכם שעוסקים בבישול והחליטו להוציא ספר מתכונים חדש, מיתוג בלונים יכול להיות דרך נהדרת עבורכם כדי למשוך קהל. באירוע ההשקה של ספריכם החדש, תוכלו לחלק בלונים מודפסים עם מתכונים נבחרים מהספר. אנשים יוכלו לקבל בלון, לקחת אותו הביתה ולבשל את המתכון שמודפס על הבלון. זהו דבר שלא בשגרה וימשוך את העין של כל אחד ואחת. תוכלו להדפיס בלונים לפי הקטגוריות בספר, כמה בלונים עם מנות ראשונות בהם, כמה נוספים עם עיקריות וכמה נוספים עם קינוחים. חברת my-balloons הבלון שלי, היא חברה ותיקה בתחום אשר יש לה ידע רב בכל הנוגע להדפסה על בלונים.

      בלונים עם הדפסה

      גלריה נוספים

      סידור בלונים לברית

      סידור בלונים לבריתה אין אירוע חשוב יותר בחייו של תינוק יהודי שנולד מאשר ברית, אך מדובר גם ברגע מורכב ולכן חשוב מאוד לשמח את ההורים ולחגוג איתם באירוע מרגש שמנציח את הקשר של הרך הנולד ליהדות....

      המשיכו לקרוא >
      עמוד בלונים

      עמוד בלונים עם מספר היום כמעט ואין אירוע שלא דורש השקעה מטורפת וקישוטים מיוחדים כדי להפוך אותו למיוחד. קישוט שתמיד יכול להיות מוצלח ותמיד עובד הוא עמוד בלונים. מה יותר מיוחד מבלונים שעומדים מהרצפה לגובה או...

      המשיכו לקרוא >
      קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support